01:09

Hellu era nattugglor som inte har något att göra eller som inte kan sova som jag hehe :), jag kollade runt på youtube nyss på sminkvideos och då var det en jätte ung tjej som sminkade sig asså shit. Hon var säkert 10-12 kanske jag har ingen aning. Och börjar sminkar sig redan då, om jag gemför med mig så började jag använda smink vid 16-17 års ålder fan haha! Okej det kan ju också bero på att jag inte var så intresserad utav de då heller men i alla fall. 10-12  är lite för tidigt faktikst man har redan fin hy då ju.
Men i alla fall, haha Marie kom hit innan för en sista ciggis innan hon skulle dra hem till smålandsstenar. Efter det så överaskade jag Christian haha det var fan kul. Tänk er själva ligger och sover sen ba Tja! Vakna nu du kan inte sova nu ;o haha! Men de var ju kul sorry nää ni får inga detaljer de håller jag för mig själv ;).
Jag ska ju till arbetsförmedligen imorgon kl 10;00 så jag kanske ska ta och sova snart så jag kommer upp i tid, yeye det fixar sig nog jätte bra :).
Ska försöka få ut syrran med så vi kan ta nya bilder :) Blir nog inga problem :)
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0