19 november

Hellu på er! Jag vaknade för en timme sen typ. Jag har jätte ont i min rygg idag och jag vet inte varför jag började att få de igår kväll men så äre när man slarvar med tabletterna och träningen. Så idag tänker jag bara vara hemma jag har ingen lust till någonting faktikst, det är så tråkigt här finns inget att göra i Gislaved.
Och om man ska ut och festa här i Gislaved så finns det bara två ställen typ som är knappt ok. Higgins och gisleparken och där är det samma folk hela tiden så hur kul är det liksom? Man vill ju inte träffa samma gamla vanliga folk när man är ute!
Nää, usch på Gislaved! Nu så ska jag ligga och tråka i min säng och vara allmänt tråkig som alla andra här så jag ska försöka smälta in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0