23:57

Istället för att plugga teori idag så har jag städat haha, mycket bättre men imon så måste jag fan plugga asså men det är sååååå jävla tråkigt!!! Blä på det asså!
Jag vettefan vad det är med mig asså, jag har ätit så jävla lite de senaste dagarna så det är sjukt. Jag har bara käkat 2 rostmackor till frukost och sen kanske kvällsmat. Jag blir knappt hungrig lägre, så idag så bad jag mamma och pappa köpa en pizza till mig (barnpizza) jag orkade inte ens den ;s. Fyfan det är inte kul asså. Sen efter jag hade käkat klart halvapizzan så kände jag mig så jävla fet ;s Asså min kropp och hjärna sammarbetar inte asså ;s

Jag kom på en jävligt rolig fobi jag har egentligen hahah, det är hår! haha! Asså könshår och hår som man har på huvudet xD asså när jag drar fingrarna genom mitt hår så kommer några hårstrån och jag blir jätte äcklad xD haha! Så sjukt äre hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0