Allvarligt?

Jag fick ett intressant samtal nyss;
- Hej Emma detta är ***** från arbetsförmedlingen
- Jaha hejhej
- Jaa, willys ska ha pippi och en clown hos de imorgon...
- Aha??
- Ja, och jag undrar om du vill sälla upp? För då får du ju kontakter med affärer osv....
- Skojar du nu? Jag vill inte tas på skämt, och jag vill inte vara sån figur när jag ska jobba.
- Men du har ju gått barn och fritids programmet?
- Vad har det med de att göra? Vi sprang ju inte runt och töntade oss hela tiden eller som andra säger att vi bara sitter och klipper och klistrar!!
- Nehe,
- Nää, bara för att man går/har gått den linjen så betyder inte det att man springer runt och flummar hela tiden, och jag vill verkligen inte larva runt mig här i Gislaved där jag vet vem alla är typ. Det spelar ingen roll hur mycket pengar jag får för det.
- Men de är ju en kul grej.
- Nej. Jag tackar nej hej då!
Asså allvarligt?!?!?!?!?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0