Ångra inget lär dig istället utav dina misstag

Hellu på er, jag tänkte på det nyss när jag bytte lakan på sängen. Asså precis som jag har skrivit som det står på rubriken. Jag ångrar inget som jag har gjort eller okej vissa saker kankse men då är det bara att lära sig utav de istället för att sitta och lipa över det. Men asså det är sant.
Till exempel om man har bråkat som fan med en vän och är på gränsen att hata personen, så har man ett val. Ska jag fortfarande vara arg och bråka med personen? Eller ska jag förlåta personen och ha kul? När jag kommer i den sittsen så tänker jag alltid hur kul jag har med personen och så förlåter man. Och om det blir så igen då är det bara att göra valet igen.
Man ska alltid tänka på allt roligt man har haft tillsammans då lovar jag er att det kommer vara ett leende istället för en sur min.
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0