Bara så att ni vet

Asså jag måste bara få ut en massa skit från huvudet. Mamma och jag snackade innan om studenten, så kom jag och tänka på hur många man inte snackar med nu längre. Visst man ser ju bara vilka "bra" vänner man hade då. Men visst då innan man tog studenten så hade man hur kul som helst. Men helt ärligt nu är det så jävla skönt man slipper all jävla drama som jag var i och massa damp-offren som dampade för ingeting. Asså de kunnde skämta om allt men när jag skämtade om de så blev de så jävla sura. Asså de kunde ge kretik (vettefan om jag stavade rätt, men ni fattar) men inte ta emot de.
Asså det var så jävla patetiskt! Och nu är det så jävla gött asså. Jag umgås bara med de som jag känner är ett bra umgänge eller så ni fattar?! Till exempel Marie vi hängde inte så mycket i ettan vi började att prata typ i slutet utav tvån. Och jag trodde aldrig att jag och hon skulle bli så bra vänner helt ärligt talat. För vi är så olika så det finns inte haha! Och vi har så kul ihop.


Aja det var nog det jag ville säga så man borde fan tacka studentdagen för de visar vilka utav dina vänner som är äkta :)






Kärlek till er // E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0