Borta bra men hemma bäst

Hellu jag tänker bara gå igenom om vad som häne i helgen.
Fredag; Vi drog först till Ullared för att jaa shoppa som man brukar göra där, haha! Sen så körde jag från llared till Varberg det gick super bra. Sen blev det donken och sedan vidare till mina bröder. På kvällen blev det tacos och film, sen bad och sängen.
Lördag; Jag och Marie städade hela lägenheten + pantade burkar så fick vi 100 kr var :) Senare på kvällen så blev det party.
Söndag; Jag mådde skit när jag vaknade och ville helst inte snacka med någon haha! Vi tog tåget hem vid 15 tiden. Och kom hem typ två timmar senare. Ikväll så har jag bara softat så kom Christian förbi så softade vi så det var nice :)
Nu ska jag typ sova ska upp tidigt imorgon.
Slänger in två bilder från igår :)
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0