En dag i Jönköping

Hellu jag och mamma drog till jkpg idag delvis för teorin och sen så blev det lite shopping på A6 :).

Mamma köpte min julklapp en rosa stickad tröja från JC skit snygg verkligen. Sen så hittade jag lite saker på HM men jag kan inte visa de nu för sitter vid mammas dator så visar upp de antingen senare ikväll eller imorgon.

Sen så har jag inte gjort så mycket idag faktiskt, är rättså trött nu så blir nog att lägga sig tidigt idag.


Det va så kul jag körde på vägen hem, så kom swager jager eller hur det stavas haha, i alla fall den låten kom på radion så höjde jag och mamma blev skit rädd så hon hoppade till hahaha. Så sänkte hon :( haha!

Och jag fattar inte detta tjocka eller kraftigt byggda som kanske vissa kallar de, varför äter de på donken? Asså ta inte detta fel nu, men om jag skulle varit så så skulle jag försöka att gå ner i vikt. Och jag vet att de är svårt att stå emot det är ju som att sluta röka. Men asså om det är kris så måste man ju försöka, man kankse kan käka där en gång i veckan utan sju gånger i veckan?! Eller har jag fel?


Jag stör mig på det lika mycket som man röker när man går med ett barn, eller gå och röker när man kör en barnvagn. Asså man gör inte så helt seriöst.




Jag - grisen (wille) - momo - momos kompis



Kommentarer
Postat av: louise

klarade du teorin då? :D

2011-12-01 @ 12:40:03
URL: http://alltidlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0