Jag har inget liv

Jag sitter här i soffan och känner mig jätte tjock! Jag har käkat jätte mycket glass och chips, nu känns det som jag är gravid haha! Sitter och lyssnar på NRJ med så de är la soft endå. Funderar på gå och duscha sen ta BUS så jag blir frächare nu är jag helt blek och det gillar inte jag! Usch, haha!

Det blåser som fan ute med asså, jag höll på att blåsa bort innan asså bokstavligt! Jag satt ute och rökte så kom värsta vinden så höll jag på att trilla ner från trappan, hahaha xD Sen så hade askkoppslocket flygit bort också, haha det låg vid trappkällaren xD De tycke jag va kul hahah.

Nä nu ska jag duscha :) Ha de gött.




Så här brukar mina bilder sluta haha, alltså jag orkar inte vara seriös längre ;) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0