Nu blire att säga go natt

Jag har suttit uppe hela natten och haft ångest, skuldkänslor och ont i magen, samt spelat hög musik i lurarna och bara tänkt dåliga och lite bra saker. Detta är fan inte bra asså, dels för jag har vänt dygnet helt och att jag tänker på detta hela tiden. Men det är la rätt åt mig? Jag vet att jag överreagerade, jag fattar om du är sur. Det skulle jag med ha varit. Förlåt ♥

Även om det blir fel ibland så vet jag att vi kan, vi håller ihop och vi faller isär.
Och varje dag så gör du mig glad, vi sårar varnadra och vi gör misstag.
Jag ser i din blick allt som du inte vet men vi håller ihop när vi faller isär.
Vart vi än går så är det ändå vi två för vi håller ihop när vi faller isär.
Jag älskar dig Pepsi ♥ ♥
Även om det blir fel ibland så vet jag att vi kan,
vi håller ihop och vi faller isär som kärleken är.
Och varje dag så gör du mig glad, vi sårar varnadra och vi gör misstag.
Jag ser i din blick allt som du inte vet men vi håller ihop när vi faller isär.
Vart vi än går så är det ändå vi två för vi håller ihop när vi faller isär som kärlek är.
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0