Ny design tryck F5

Idag så har jag haft så j*vla ont i huvudet så de finns inte, wille har varit här med jag fick en fin uppväckning utav honom. Han slog mig haha, sen så har jag haft glasögonen på mig idag och wille kände knappt igen mig när han såg mig i de haha. Men han blev van ;)


Just nu så kollar jag på desperate housewives jag kan inte göra mer än bara älska de programmet asså :D


Och nu blev det reklam, haha!


Det är sjukt jag har bara en jluklapp kvar, jag är aldrig ute så här tidigt som jag har varit i år asså :p haha, det känns gött endå. Men den jag har kvar är den svåraste ;s så jag får fundera lite till det är ju inte julafton imon precis :)


Jag hör av mig senare ikväll/inatt :) Puss på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0