Svarar på en fråga

Det där var jätte fint skrivet verkligen, hoppas att allt blir bra :) 

Jag har en fråga till dig, hehe, jag har läst i dina äldre inlägg att du röker. Röker du fortfarande? Och hur gammal var du när du började? 
Vad säger den lyckliga killen om att du röker? ;) 

Kramar från Sofia


Svar; Hehe tack så mycket menade var enda ord :) Ja, jag röker fortfarande. Första gångnen jag prövade så gick jag i 7,an. Men då testade jag bara. Sen när jag börade i ettan så började jag att röka "på riktigt" haha. Och det är en sjuk anledning till varför jag började att röka men så här tänkte jag då. Jag skadade min rygg i en innebandy match så jag var helt förkrossad då tänkte min illa osmart hjärna varför inte börja röka och festa då? Din "framtid" inom innebandy är endå så över. Och jag lyssnade ju på min hjärna så klart.

Haha, vad den lyckliga killen tycker om det? Jaa du, haha vad ska han göra seriöst? ;) Nä, men han röker själv så det är lungt ;)




En bild på flygplatsen innan vi drar till Turkiet alltså maj detta året. Saknar Turkiet


Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0