Tar inga order ifrån någon

Hellu sorry att jag inte har bloggat men jag har inte haft någon ork jag har mycket att tänka på just nu. Menmen jag vaknade fan vid 8 idag för den jävla sotaren och jag kunde inte somna om :( Så jag ringde och väkte Marie nyss med haha. Snäll jag är :D
Idag så ska jag köpa Williams julklapp tror jag om mamma har lust att köra mig. Sen så ska jag nog hänga lite med Marie.
Jag kankse hör av mig senare inte 100 % säkert så ni får se helt enkelt.
Här kommer bilder från i lördags när vi firade mig
Jag och Pepsi ♥




Jönsson, jag & Andreas





Daniel och wille hahah




Jag och Frida, vi är så normala i våran familj ;) haha




Hahaha, denna bilden är inte från i lörags men jag tycker att bilen är jätte rolig.
William ville inte ta på sig så började han att sura och så härmade jag honom.



Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0