Tips

Silicea är tillskott för hår,hud och naglar. Jag har tagit en sån kapsell eller vad det heter i ungefär en månad. Jag började med Silicea på grund utav jag fäller så mycket hår när jag duschar, borstar det asså bara när jag ens rörde vid håret. Och jag har verkligen märkt skillnad redan. Jag fäller forfarande hår men nu är det bara några hårstrån, innan var det verkligen jätte mycket. Så det kan vi prova om ni har samma problem som jag hade. Och var inte oroliga för storleken på kapsllen för jag kan inte ens svälja en hel alvedon men denna kan jag svälja, och om ni inte kan det, så är det bara att lägga "pulvret" på tungan och sen svälja med vatten då haha.

Hur du får mindre slitet hår - Det kan du fixa genom att sova med en fläta eller, ha en klämma när du sover alltså då får du ha klämman högt upp så det inte gör ont när du sover.
Sen när du har duschat så ska du helst inte föna håret, utav låta det självtorka. Men det är ju inte alltid man hinner det så då måste man ju föna håret, hehe.
Sen när du plattar eller lockar håret så ska du ha ett värmeskydd, jag har ett från Got 2 be det tycker jag är jätte bra, men jag gillar inte doften lika mycket. Så det är la sådär.
Det var allt för mig just nu,
Kärlek till er // E

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart kan man köpa silicea? Hur mycket kostar det?:)

2011-11-16 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0