You light up my world like nobody else ♥

Mamma väckte mig klockan 8 idag shit asså det var pain in the ass! Jag fattar inte hur jag kunde gå upp vid 7 när jag gick i skolan asså haha, men det är ju sant jag kom ju inte i tid alla dagar ;) För länge framför speglen kanske ;D mmh haha!
Så jag gick till arbetsförmedlingen och så var det bara en handläggare där de brukar vara två. Så då gick det ju extra segt! Sen var det en tjej där asså förlåt men jag kunde inte sluta kolla på hennes skor! Och nej inte för att de var snygga tvärtom! Asså denna tjejen var i 20 års åldern inte äldre och hon hade riktiga kärring skor på sig asså, och jag kunde inte sluta titta på de och det störde mig ännu mera. Jag skulle ha tagit kort så ni skullle få se så vi skulle kunna förstå mig just nu asså.
Sen drog jag och mamma till syrran för att käka och så busade jag med willepille :)
Nu funderar jag på att sova pallar inte ha ögonen öppna längre känns det som :(
Just nu :) Happy happy happy och trött hehe!
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0