1/4

Tjenare har ni blivit lurade idag?;) haha, asså jag säger det den som lurar mig idag får sån smäll så det finns inte för är inte på humör idag asså. Så mig lurar man på egen risk säger jag bara :p Så ni är förvanade.

Idag så har jag inte gjort så mycket duschade Pepsi sen åkte jagoch städade med Camilla i skolan sen så har jag kollat på tv och nu sitter jag här!



Mina rädslor det är könshår okej inteb en rädsla eller så men jag blir äcklad utav det :p haha! Sen äre spindlar, långbenar, alla insekter, mörker, kärlek, jag är även rädd fr att tiden går så snabbt.



Slänger in en dagens outfit





xoxo//e



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket väger du? & hur lång är du?

2011-04-01 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0