15 skoldagar kvar!

Asså jag är verkligen inte på humör! Först så är jag arg på mig själv för jag inte pluggar i tid, igår satt jag uppe med projekt rapporten till 3:00 på natten, och nu är jag bajs trött och imon har jag prov i samhäll har jag pluggat? Nää, så kommer få sitta uppe med det inatt! Och jag vet det är bara mitt fel, men det är inte det som jag är mest sur över!

Jag kommer verkligen att länsa (rensa bort) vissa personer nu därför att de har varit så jävla falska så det finns inte, och jag kan ta mycket det kan jag men nu sätter jag fan ner foten de har fått för många chanser nu asså.
Så jävla arg är jag. Men jag kommer absolut inte nämna några namn i detta. Den som tar åt sig den tar åt sig liksom jag skiter i.


Jag och min bror i höstas, när jag var i Varberg och firade min 18 års dag ♥




xoxo//e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0