Allt är bara minnen?

Hellu idag så fixade datorsnubbarna min dator för typ 8279384 gången, de hade i alla fall inte tråkigt när jag och marie var där idag Haha! Shit vad kul vi har, jag fattar inte vissa sominte kan bara ta och skita i vad andra tycker och bara släppa loss och skratta är man för rädd för att folk ska tycka att man är konstig? Nää, jag tror att det är tvärtom :)
Ni skulle bara vara med oss i en timme typ så skulle ni fatta hur kul vi har xDInte ens en timme fan 5 minuter typ xD




Haha, bjuder på bilden ;)




Sen så vill jag bara säga att jag älskar mina syskon de är bara allra bäst ♥


                      


                                           Hade ingen "gruppbild" på alla oss syskon så tog en på mig istället ;) haha!



Will me, thrill me you can never kill me,

MJ


xoxo//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0