Back on track

Hellu igen, jag har haft en blogg paus som ni kanske har märkt. Jag orkade verkligen inte blogga och jaghar fittiga dagar rent utsagt så om jag hade bloggat då så hade det inte varit kul för någon :p hehe! Så nu vet ni typ varför.
Men nu ska jag berätta om vad jag har gjort under de dagarna jag har varit "borta" eller ahh inte allt, men det mest roliga.

I söndags så var jag med min älsklings Lisa, vi är barndomskompisar och hon har flyttat här ifrån så jag träffar inte henne så ofta :/ Men vi snackade och skrattade gick och solade, skrattade. Ahh typ det ;) HAHA! Allt de andra är hemligt ;)

Sen har jag bara luggit och solat fan vad gött väder det har varit asså, omg! Gaah, love it :D haha! Just de i måndags tror jag? Så var jag,mamma,pappa,syrran + wille i jönköping var där bara en snabb runda. Men medans syrran var på sjukhuset så drog vi in till stan så köpte pappa en sån gosig mys grej, det ser ut som en One pice men det är ju en fake men denär skön i alla fall ;) Men om den är snygg behöver man inte snacka om ;)

Igår så var jag med Rebecka en till barndomskompis, vi drog till värnamo på donken, och snackade en massa asså verkligen en massa xD Vi höll inte ens tyst i en minut typ xD haha! Men vi är som vi är ;) Vi snackade gamla go'a minnen och lite till, som stannar mellan oss två ;) haha!


Sen så har jag inte gjort så mycket faktiskt asså, just fan har ni hört Big Brother låten eller? ;) Den är ju fan bra ;D haha!




xoxo//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0