Då vare söndag igen

Hellu sorry att jag inte bloggade igår men jag var inte på så jävla bra humör för det. Men nu är jag tillbaka och förhoppnings vis så kanske allt är bättre de återstår och se.

Som sagt nu kommer "listan" fram igen;) Min favoritplats den är med min hund, kanske låter lite konstigt för de människorna som inte har upplevt den känslan. Men så äre inte för mig bara om Pepsi är i rummet så blir jag glad han gör mig glad hur snabbt som helst, det är nog min allra bästa vän. Som man brukar säga "Hunden är människans bästa vän".

En sak till har jag att säga de som har något att säga OM mig säg det TILL mig istället för att snacka om det till någon annan som inte ens har med saken att göra. Jag hatar de som snackar skit, så kom till mig istället när det gäller saker om mig!



xoxo//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0