Fredag it is!

Shulullu idag så var jag inte i skolan så åkte till värnamo med syrran, det blev lite shopping för min del två t-shirtar, ett linne och en bh. Det är så när jag har pengar hittar jag inget men när jag inte har pengar då hittar jag jätte mycket jag stör mig på det xD



Jag är så grymt jävla taggad, jag och Mikaela ska dra till sigges imorgon, fan vad grymt roligt det kommer att bli :D

Nu är jag hur trött som helst så orkar inte blogga mer, jag hör säkert av mig imorgon :)







En bild från i sommras från Liseberg :)


xoxo//e


Kommentarer
Postat av: Mikaela

SIGGES, SIGGES, SIGGES, SIGGES, SIGGES, SIGGES!!! :D

2011-04-29 @ 23:23:10
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0