If you hadn't left me waiting in the cold

Måste skriva av mig lite!


Ibland så får jag en jätte ångest kan sitta och gråta för ingenting, fast det är endå så någonting som jag tänker på...
Ibland så vill jag bara att någon ska se mig för den jag är och inte den som de vill att jag ska vara.
Det känns som om jag lever i en slags bubbla.
Jag är trött på att man tar mig förgivet. Ibland så vill jag bara ta täket över huvudet och gå bort ett tag.
Jag är trött på allt fan, trött på skolan, killar , mig själv jag orkar inte bli sviken en enda gång till de pallar jag inte. Jag har blivit det allt för många gånger, det räcker nu.
Jag behöver åka bort någonstans träffa nya människor byta miljö allt.



Kommentarer
Postat av: Cammie

<33

2011-04-17 @ 19:49:15
URL: http://pinkshoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns <3

2011-04-17 @ 20:41:35
URL: http://nattstad.se/nattiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0