Ny vecka

Fyfan jag har aldrig varit så glad idag i skolan som jag var idag :D Vi fick våra student mössor acessoarer etc shit glad blev jag :D Har gått runt med mössan hemma hela dagen idag fan xD haha, love it :D

Nu känns det verkligen på riktigt att jag ska ta studenten helt overkligt känns det fan :D Har varit så avis på mina syskon,kusiner, kompisar som har tagit studenten och nu gör man det själv fan :D GAAAAAAAAAAAH :D



Det här saknar jag; Jag saknar de som har dött i min närvaor då snackar jag inte bara om människor utan om hundar med. Det är sjukt hur man kan sakna de. Min farmor och farfar saknar jag mest faktikst, min farmor dog ett år innan jag föddes så jag tycker det är synd att jag aldrig fick träffa henne men jag saknar henne i alla fall. Några till oss har sagt att hon finns här vid oss och i vårat hus ibland och då känner man ju bara shit :) Sen min farfar dog på mitt 7-årskalas asså inte hemma hos mig. Men min pappa och min farbror åkte till hans lägenhet och visste att ngt var fel. I stora drag så kan ni räkna ut resten sen. Det  är jätte synd verkligen.

Men men vad kan man göra jag tror på andar och jag vet att de kollar till oss, så jag vet att de är här runt våran familj och i mina kusiners familjer då :p hehe!








Shit vad fin den är asså :D



& hoodtröjan som är så jävla skön :)

xoxo//e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0