Regn regn regn tar de aldrig slut?

Hellu, i skolan idag så har varit okej kul, jag och Emma F fjantade oss som tusan innan vi var hur trötta som helts och skämde ut oss hur mycket som helst xD Men jag bryr mig inte ett skit när jag skämmer ut mig faktiskt för jag/vi har bara kul i skolan liksom xD HAHA! Men det är ju inte många som kan ha det ;) HAHA!

Sen när jag och Marie städade så fick vi en publik det var kul, diskret vad är det för något? höhö!

Sen så hade vi prov idag i Alternativ medicin och det gick nog skit tror jag, sedan hade jag möte med en lärare angående mitt projekt arbete, så jag kom hem vid 19:00 tiden (Y) haha!

Imorgon så har jag prov igen i Samhälls ekonomi, tror ni jag kan något? Nej! Jag vill bara vrida fram till 18 Maj för då sticker jag och några i klassen till Turkiet :D



Mina ambitioner det har jag ingen aning om vad de är helt ärligt faktiskt, så de kan jag inte skrva om ;p HAHA





xoxo//e



Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej du är super fin till att börja med :)



Jag undrar en sak hur fixar du ditt smink? Tar du krämer innan du tar på dig det eller hur gör du? :p



Och en sak till är du utseende fixerad? Alltså kan du gå utan smink till stan,skolan mm. Lite kul att veta sånt :)



Tell me :D hehe, ha en bra dag :)

2011-04-06 @ 00:12:47
URL: http://pitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0