Soooool

Fan vilken härlig dag det har avrit idag,mamma väckte mig halv 2 och frågade om jag inte skulle ut och sola, 5 minuter efter så låg jag på solstolen med bikinin på :D haha!

Igår så var vi i varberg och firade min bror (han fyller år på tisdag) först såspelade vi golf, shit vad kul det var, bilder på det kommer senare i veckan tror jag. Sen efter golfen så blev det grillat det var hur gott som helst :) Nu känns det som om sommaren är på väg :)

Jag borde igentligen plugga men det pallar jag inte, det är för tråkigt finns annat att göra ;) haha!




Jag kan vara snäll,
men även elak....
Jag kan älska dig,
men även hata dej...
Jag kan stödja dej,
men samtidigt lura dej...
Jag kan bry mig mkt om dig,
men kan även strunta i dej fullständigt....
Jag kan vara din bästa vän,
men också vara din värsta fiende....
ALLT beror på hur DU behandlar mig!


xoxo//e



Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad grym bild :o

2011-04-10 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0