Fuck you

Hellu satt och kollade på BB nyss Gurkan asså harregud xD och är inte på bra humör, men det är skit samma igentligen så äre bara att dölja det med att le och skratta,men inte alltid så lätt! Menmen.

Jag hade prov i samhäll idag fifan asså det var svårt men jag svarade nästan på alla frågor men jag vettefan om det är rätt svar det tror jag inte att det är heller xD HAHA!

Sen så passade jag William från 18:00-21:30 det gick bra, han är sånt jävla charmtroll asså :D haha!
Sen när han hade somnat så tog jag syrrans systemkamera och fotade lite (a) det var ju lite svårt att ta kort själv med den för den är ju tung ;p haha men jag fick några bra kort i alla fall :)









Ett sista ögonblick detta är det sista på "listan" nu så ska jag skriva lite ;p haha. Ett ögonblick är det la inte men detta är en händelse. Det är när jag och min förra bästavän Rebecka blev sams igen efter mer än 1 års bråk! Det var helt underbart att bli vänner igen för både henne och mig, för vi har känt varandra sen vi var 6 år gammla då är det inte kul att vara ovän eller ahh vi "skilldes som vänner" i över ett år. Nää men tackvare några vänner vlev vi sams igen:)



En fråga som inte hade någon giltig blogg adress :p
Patricia ;

Hej du är super fin till att börja med :) 

Jag undrar en sak hur fixar du ditt smink? Tar du krämer innan du tar på dig det eller hur gör du? :p 

Och en sak till är du utseende fixerad? Alltså kan du gå utan smink till stan,skolan mm. Lite kul att veta sånt :) 

Tell me :D hehe, ha en bra dag :)

SVAR; Tack :p hehe!
Jaa, innan jag tar på fundation *stavning* så tar jag NIVEA kräm för att få en bra grund! Sedan är det ju              olika sminkningar, men grunden är ju alltid desamma :)
Jag kan nog inte säga att jag inte är utseendefixerad, för det är jag faktiskt. Till skolan har jag alltid smink           på mig, men när jag går till mataffären eller om jag bara ska ut och gå så bryr jag mig inte om jag har                 smink eller inte :p


xoxo//e



Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävlar fin du är emma:) sökt sommar jobb i år igen?

2011-04-14 @ 18:11:42
URL: http://nattstad.se/nattiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0