Awesome kväll igår

Igår kväll var de fucking awesome :D haha! Kvällen startade hos mig, först kom Rebecka och Lousie, sen kom några grabbar. Vi drog senare iväg till Sigges och där var det skit kul verkligen ;) haha! Men jag trodde att det skulle vara mer folk, och September sjöng jätte falskt ju ;o Så jag gillar inte henne längre, haha!

Jag kom hem vid tre tiden, haha! Men somnade vi fyra kanske :p haha!

Idag som väckte mamma mig vid tre och så hade jag 6 sms och 7 missade samtal, haha! Då tyckte jag att det var dgs att gå upp.

Frammåt kvällen så drog jag och Rebecka till donken och käkade bakismat.

Och vad som händer nu, så blire väll att kolla på film eller något :p haha!





HAHAHHA! Asså måste bara visa denna bilden haha xD När jag sminkade mig igår så kom William upp till mig, och jag kunde inte låta bli, så han fick en liten mustasch. HAHAHAHHAHAH



Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0