Dag 03 – Vad är kärlek

Det finns olika soters kärlek

Pojkvän/ flickvän

Vissa har ju olika åsikter om det,
men själv har jag inte upplevt äkta kärlek. M
en det är väll när man blir glad när man ser personen
och att man blir avensjuk om den är med någon annan osv.
Men som sagt, man blir bara glad av att va med den och få pirr i magen osv.

Man uppskattar varandra, man älskar att vara i personens sälskap.


Vänner

Det är svårt att hitta äkta vänner, som verkligen finns där för en och ställer upp när som helst. Man kan berätta allt för de och det stannar där. Jag är glad att jag har sånna vänner som inte springer och sprider runt mina hemligheter. Visst det har hänt att mina förra vänner gjorde det, men de har jag inte kvar längre som tur är, för de tog bara massa energi det var inte värt det.


Husdjur

Det finns kärlek till djur också, som tillexempel jag älskar min hund Pepsi. Man fastnar för djur lätt, eller jag gör det i alla fall.

Familjen

Man har också en sorts kärlek till familjen.




Jag kanske visat er denna bilden innan, men jag bara love it!


Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0