Dag 16 – Detta ångrar jag

Shululu har inte orkat blogga förens nu, har åkt på en förkylning min "årliga" får alltid det direkt när hösten kommer och nu har jag bevis nu är den här ;s.

Min älskade vän becca åkte till spanien idag så fick jag ett sms av henne som det ståd "Kom nyss till Spanien här är det strålande sol och 30 grader :D " Det känns ju lagom kul -.-. haha! Men hon lovade att köpa en pressent till mig :D haha!

Sen kom Marie till mig vid åtta tiden och det var kul :) hahhaha!

Har nyss duschat i en halv timme typ, så jävla skönt. hahah!



Detta ångrar jag asså jag brukar säga "Ångra inget lär dig istället utav dina misstag!" Och så gör jag med, så ångrar inget jag bara lär mig utav mina dumma misstag :)




Jag och Pepsi förra veckan, han väckte mig sen somnade han xD hahah! Good job ;)


Kärlek till er // E




Kommentarer
Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

Hejsan, tänkte titta in och önska dig en god natt (om du är vaken) och en god morgon (om du nyss vaknat) :)

Sen tänkte jag tippsa dig om DAGENS ROLIGASTE BLOGG TÄVLING på MIN BLOGG. :) Vill du få chansen att vinna en tre dagars länkning så borde du klicka dig in här!

http://xtio.nu/2011/august/vad-sager-hunden-tavling-1.html.



Sen tänkte jag tipsa dig om att XTIO har fått en familje medlem som heter XtioMusik, klicka dig in hos mig och skrolla ner så hittar du hans headerlänkning. KRAMAR XTIO

2011-08-30 @ 01:28:06
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0