Emma goes back

Nu har jag bestämt mig och detta kommer att bli jävligt svårt, jag ska sluta med dricka så jävla mycket cola dricker det varje dag minst 1½ liter per dag. Och om jag inte får cola så får jag utbrott! Så som om jag inte röker på en hel dag.
Så jag får bara dricka det om helgerna nu! Det låter hemskt i mina öron, men jag har hört att man kan gå ner i vikt pga det, de har min kompis gjort så jag ska testa det asså.

Sen så ska jag inte äta så onyttigt som pizza varje vecka, chips varnnan dag det är slut med det!! Nu ska jag gå tillbaka till den nyttiga Emma!


Så istället för att ta cola så ska jag ta vatten, och istället för chíps så ska jag äta majskrockar som är så jävla gottigt :D



Bjuder på en fulingbild ;)



Kärlek till er // E




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta :o Du berhöver ju inte gå ner i vikt! Hur mycket väger du?



Du är skit snygg!

2011-08-04 @ 17:44:38
Postat av: Eleonor

Cola varje dag låter ju inte så nyttigt för blodsockret, du gör nog rätt i att skippa de på vardagarna iaf :)

2011-08-04 @ 18:15:06
URL: http://daycare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0