Imorgon så åker den bästa Rebecka Ledel till Spanien i 10 dagar :( Det kommer att kännas jätte tomt asså jag skojar inte. Har varit med henne hela helgen och helgen var verkligen awesome :D

Men hur ska jag klara mig? Det går ju inte, jag kommer att sakna sönder. Nää, detta funkar inte asså.

Men det kommer vara så mycket svårare sen när hon flyttar till Spanien i september, missar min födelsedag och hennes födelsedag. Det kommer att vara svårt. Vi får snacka i skype varje dag men det är fortfarande inte samma sak.













Jag älskar dig min andra halva ♥




Kommentarer
Postat av: rebecka

aaaawe fan vad du är söt och så himla underbar, jag kommer sakna dig till tusen min skatt men vi ses snart igen!!! :D Jag älskar dig!

2011-08-28 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0