Fredag

Hellu :) Idag så har det varit sommar i typ 4 timmar, så då solade jag, sen blev det höst igen... Blir ju fan galen :s

Idag så har jag som sagt solat då, sen så passade jag lillkillen i tre timmar, sen drog jag och mamma och handlade.

Efter det så ringde Rebecka så vi kunde dra och köpa förköpsbilljet till Sigges imorgon då September uppträder :)
Men då var de slut, men det var en kille som hade köpt för många så vi fick köpa de utav honom, så vi drog till Tranemo. Haha!

När jag kom hem, så blev det lite mat + Kommissarie Späck med mamma och pappa :)

Nu så ska jag hoppa in i duschen, pila bort döda hudceller ect :)

Tagga inför imorgon :D





Ha en fortsatt trevlig fredag :)

Kärlek till er // E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0