Hiss och Diss

Hiss
Fransk manikyr - Det är så frecht och stilrent, man behöver inte tänka på att kläderna ska matcha med naglarna, helt perfekt.
Rebecka Ledel - Min bästavän sen vi var 6 år. Hon känner mig från topp till tå, hon vet alla mina hemligheter, hon får reda på saker först utav alla, hon får mig känna mig värdefull, hon tror på mig. Hon är helt klart bäst. Vi har gått igenom mycket tillsammans och vi är inte ens halvvägs det kommer att bli fler år, trots att hon lämnar mig här i Sverige och drar till Spanien i 7 månader :(. Älskar dig
Rebecka Ledel <3



Diss




Regn - När i hela helvete ska sommaren börja? Den regnar ju bort varje jävla år asså! Det är bud på att flytta utomlands asså.



Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0