I gonna shine and leave the past behind me

Kollade nyss på Sharpy's nya film, Sharpay's Fabulous Adventure den var bra så där fick ni ett film tips ;) Om ni är disney freaks som mig då annars kommer ni kankse inte gilla den så mycket, haha.

Jag är så j*vla smart ibland asså, jag låg i sängen och kollade på ett avsnitt utav Gossip Girl innan sen när jag är på 16 avsnittet som kommer jag på f*n jag har ju redan sett denna säsongen!!!
Är man smart eller? ;s haha! Ibland så ;) haha!

Jag känner mig helt konstig jag är yr och svimfärdig mer och mer nu, mitt huvud bankar som om det är två hammare som slår emot huvudet. 

Men jag tror jag vet vad det beror på...

Ska försöka sova nu, god natt på er :)




Kärlek till er // E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0