It's time to face the facts

Håller på att bli sjuk nu lagom till hösten ont i huvudet, fryser mer än vanligt, ryggen vill döda mig, jag har ingen matlust men jag är hungrig men när jag väl ska äta så vill jag inte.

Jag vet att någon kommer fråga om ryggen så bättre jag berättar nu istället, jag förstörde ryggen i en innebandy match för tre år sen, sedan dess har jag fått äta tabletter och gått till två olika sjukgymnaster. Sjukgymnasterna hjälpte inte alls, och tabletterna ger en smärttillande efekt.

Men så är det när man är våldsam :p haha! Och har ett hett temprament ;) haha!




Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla på ännu ett avsnitt av Gossip girl ♥

God natt :)


Kärlek till er // E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0