Jag har bloggbrist / Jag som person

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Vad är kärlek?
Dag 04 – Min dag?
Dag 05 – Min bästa vän
Dag 06 – Ett ögonblick
Dag 07 –Tror jag på andar?
Dag 08 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 09 – Mina syskon
Dag 10 – I min handväska
Dag 11 – Den här veckan
Dag 12 – Mina drömmar
Dag 13 – Min första kyss
Dag 14 – Mitt favoritminne
Dag 15 – Min favoritfödelsedag
Dag 16 –  Detta ångrar jag
Dag 17 – Den här månaden
Dag 18 – Ett annat ögonblick
Dag 19 –Det här upprör mig
Dag 20 – Det här får mig att må bättre
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – En första...
Dag 23 – Mina rädslor
Dag 24 – Min favoritplats
Dag 25 – Det här saknar jag
Dag 26 – Mina ambitioner
Dag 27 – Ett sista ögonblick
Dag 28 – Favorit snacks
Dag 29 – Favorit läsk
Detta är en lista som ska hjälpa mig med minst ett blogg inlägg om dagen iaf :)

Dag 01 – Jag som person
Dag 02 – Min familj
Dag 03 – Vad är kärlek
Dag 04 – Mina svagheter
Dag 05 – Min bästa vän
Dag 06 – Ett ögonblick
Dag 07 – Kärlek vid första ögonkastet
Dag 08 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 09 – Mina drömmar
Dag 10 – I min handväska
Dag 11 – Den här veckan
Dag 12 – Hur var jag innan
Dag 13 – Min första kyss
Dag 14 – Mitt favoritminne
Dag 15 – Min favoritfödelsedag
Dag 16 –  Detta ångrar jag
Dag 17 – Den här månaden
Dag 18 – Min första pojkvän
Dag 19 – Det här upprör mig
Dag 20 – Det här får mig att må bättre
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina favorit partyskor
Dag 23 – Mina rädslor
Dag 24 – Min favoritplats
Dag 25 – Det här saknar jag
Dag 26 – Min favoritfärg
Dag 27 – Min skolgång
Dag 28 – Favorit snacks
Dag 29 – Favorit läsk

Jag som person

Jag som person är en snäll, trevlig, posetiv. Även hjälpsam men också väldigt seg ibland.

Men jag har också den sidan när jag blir arg då blir jag också j*vligt arg, jag slår och bankar mina händer och mitt huvud i saker och igen kan prata med mig då. Men som tur är så blir jag inte arg ofta, men jag blir sur lätt, för jag har ett hett temprament men när jag är sur är ingenting när jag blir arg.

Jag är rädd om mina underbara vänner, de är värdefulla för mig, det finns inga bättre.

Jag sitter hellre hemma och myser med någon jag tycker om än att gå ut och festa.





Kärlek till er // E




Kommentarer
Postat av: dagensblog

roligt att du är med och tävlar!

Glöm inte att gilla på facebook för att delta!

2011-08-15 @ 13:12:53
URL: http://dagensblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0