Kul i camen + en åsikt

Haha! Svar ja! Jag har jätte tråkigt! Alla är helt tråkiga asså!


Nu till åsikten Asså om man blir tillsammans med någon och man börjar säga/skriva "Jag älskar dig" eller "Älskling" efter mindre än en vecka, det tycker jag är jätte konstigt faktiskt. För det är starka ord i mina öron faktiskt. Jag själv har aldrig sagt till någon kille att jag älskar honom, eller har kallat honom för älskling för jag tycker att det är starkt. Tyck vad ni vill men jag tycker att det är löjligt att börja kalla sin "partner" för älskling eller säga jag älskar dig efter en vecka. Okej om man har varit tillsammans någon månad då skulle jag inte ha sagt något.

Men alla ha sin åskit och detta var min, peace out :)


Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0