Lördag

Idag så är det party som står på listan :) Med Rebecka och Louise + tre till :)

Vi ska dra till Sigges där September spelar ikväll, det kommer att bli en helt jävla awesome kväll :D Det känner jag på mig, för jag kör på all in ikväll asså no matter what!

Jag är grymt taggad, jag vill bara sätta igång men brudarna kommer inte förens om någon timme. Så jag får la vänta då haha! ;)

Ingen kan förstöra denna kvällen för mig ikväll, verkligen inte :D




Happy girl :D Från studenten, det var ett tag sen nu asså ;) Så härlig känsla det var, jag vill göra det igen :D Fast inte plugg biten, med studentdagen vill jag göra om :D


Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0