Mycket skratt idag

Vid 9 idag på morgonen så kommer William och ska väcka mig, han slänger sig på mig och knuffar på mig sen kastar han bollar på mig. Och han lyckas väcka mig men jag orkar inte öppna ögonen för då hade jag sovit i 3,5 timme.

Sen några timmar
vaknar utav Marie bomb-smsade mig. Så då gick jag upp, sen kom hon till mig en timme efter typ, så vi softar lite, drar upp till skolan. Jag svär det var helt dött där!!! Det märks att jag och Marie inte går där längre ;) haha! Det var helt tyst och inga roliga där asså.

Sen drar vi hem till mig och softar, sen drar vi till donken med Rebecka :) Och fyfan vilken tur vi hade där ;) haha! Det var kul ;) hhaha! När vi skulle dra så kommer jag på fan min plånbok!! Jag ba becca jag får den! Hon ba vad då? Jag bara plånboken?! Hon ba Emma du håller i den? XD Jag ba aha xD HAHAHA!

Sen drog jag och Rebecka till cenntrum för att lämna något, så träffar vi på några vänner. Sen drog vi vidare till våran gammla skola där vi gick när vi var 6-12 :p. Det var mysigt :)

Och nu sitter jag hemma och ugglar :) Ska nog dra och sova snart, ska upp tidigt imon eller vid tio typ haha!


Frida tog kort innan idag med min kamera när Wille försökte väcka mig,



Här knuffar han mig.



Här hämtar han 2 bollar för att kasta på mig




Och så kastar han...




Sen tar han bollarna och drar ;) hahah!
Man kan inte vara arg på honom asså, han är för söt :D And I love him :D ♥
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0