Nattinlägg

Sitter här i min säng och gör ingenting som vanligt typ, sitter och tänker på studenten hur det förändrade verkligen allting! Jag gick ut skolan, jag fick veta vilka som var min riktiga vänner, jag var/är tvungen att jobba för att kunna göra något kul eller ahh mina föräldrar betalar ju nu tills jag har hittat och fått ett jobb och det är väldigt snällt tycker jag.

Men denna sommaren har varit väldigt rolig, många utgångar i älskade Varberg firade även midsommar där med bröderna och anna co, blev fler utgångar där och i Jönköping, sen Öland med Rebecka, Rasmus och Simon, massa solningar hos syrran och finskaviken med både Marie och becca, några nattdopp, flera turer till Donken, några raod trip med becca, massa roliga dagar/kvällar med marie. Har ju även klippt mig, men ska nog ändra frisyren snart :p haha!




Pappa, Andreas (storebror #2), jag, mamma :)  ♥



Kärlek till er // E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0