Nu blir det sängen för min del

Det blir att gå och lägga sig tidigt idag, annars brukar jag gå och ägga mig vid 6,7 på morgonen. Men jag mår inte så bra idag, har redan tagit 2 alvedon och 2 naproxen tror jag de heter, de är till ryggen.

Och ni som börjar skolan imon dvs 8,9 och 2,3 va snäll mot de nya 7 och 1 nu, ni har också varit där en gång i tiden ;) Och jävlas inte för mycket med de när ni har nollning och inspark ;) haha! När vi hade våran inspark förra året så var det inte så många ettor som kom till parken (där man dansar typ ;D ), men det var kul i alla fall för oss ;) haha!




Nu ska jag gosa ner mig med min sängkompis som ni ser på bilden, fick honom när jag tog studenten :D haha Så sweet :D



Kärlek till er // E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0