Onsdag

Shulul idag så har det inte blivit något utav de som jag skulle göra. Istället har jag hämtat William och lekt med honom lite. Sen så kom Marie hit, så vi eller ahh jag solade. Så nu är jag brun igen :D Härligt :)


Jag är helt trött asså, Pepsi väkte mig vi 7 första gången sen väkte han mig varje timme typ. Sen gick jag upp vid 12 typ haha! Härligt :)

Idag så vet jag inte vad som händer, Maire kankse kommer hit igen men vet inte helt säkert :)


Idag så äre ju meningen att jag ska skriva om Dag 18 – Min första pojkvän men det tänker jag inte göra, för jag har inte haft någon "riktig" pojkvän, haha! Så den hoppas jag över.

Ska nog ta och träna lite nu, ha det gött :)


Kärlek till er // E




Kommentarer
Postat av: vicky ♥

SV; Härligt att höra! :)

2011-08-31 @ 23:00:26
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0