Random

Jag som person,
♥  Jag är en bra lyssnare
♥  Jag ställer alltid upp för mina vänner, no matter what
iv>♥  Jag tar inte skit
♥  Jag förlåter mäniskor som har gjjort fel, för man förtjänar en andra chans, men man får bara tre chanser på sig
♥  Jag tar hand om mitt utseende, målar naglarna minst tre ggr i veckan, hårinpackning två ggr i veckan, fotvård       varje dag osv. 
♥  Jag älskar att sminka andra och fixa de ge de klädråd heter det så? Aja! 
♥  Jag verkligen älskar att designa om kläder, smycken och väskor, just love it! ♥






Jag och lillkillen, jag gav honom ett innebandysett så han kan gå i mina fotspår ;) ♥

Ofta :o Du berhöver ju inte gå ner i vikt! Hur mycket väger du? 

Du är skit snygg!
Svar; Det där är la ändå upp till mig, för sist jag kollade så var det min kropp, mmh! Jag väger 49 kg!



Kärlek till er // E




Kommentarer
Postat av: dagensblog

sv;kommentera här ist :)

http://dagensblog.blogg.se/2011/august/utkast-aug-3-2011.html#comment



annars kanske jag missar din kommentar, och det vill jag inte! :o



haha nej jag ska faktist "bara" åka ner till ystad! :)

kram!

2011-08-08 @ 01:21:09
URL: http://dagensblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0