Slänger in några ord

Man ska ta lärdom utav livet, lära sig utav sina misstag framför allt. Det har jag gjort och det har gjort mig till en mer starkare människa, och jag är mer trygg i mig själv. Jag har verkligen lärt att de människor som tar mycket engerig de ska man bara skita i, de som har sviktit dig skit fullstädigt fan i de för de är inte värda att ha dig i sitt liv. Jag vet att det är svårt att glöma en vän eller ex eller vad det nu är, men det gäller att tänka efter är denna människan verkligen värd dig?

Jag hade mina riktiga vänner som hjälpte mig genom detta, och det tackar jag de för. Vänner som verkligen älskar dig och bryr sig om dig, de vänner som kan komma till dig när som helst när de som mest behövs. Sånna vänner är värdefulla, och jag är glad att jag har sånna vänner ♥


Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0