Söndag

Shulul jag har inte gjort ett piss idag än så länge, jag har bara passat lillkillen och rensat mina sminkborstar.

Jag har inga planer inför ikväll heller jag ska bara ta hand om mig själv, ett hemmaspa låter väldigt lockande :)

Jag bloggade inte igår därför att jag var för bakis alltså, men shit vad det va kul i fredags ;) haha! Så det var nästan värt det att jag mådde som jag gjorde ;D




Ni som inte vet hur man tvättar sminkborstar så här kommer tips!

Jag brukar ta två glas tre bortar i varje glas (beroende på hur stora borstarna är)

Ta antingen diskmedel eller shampoo

Häll ut vattnet efter 5-10 minuter, upprepa tills glaset/glasen inte ser smutisga ut

Klart!


Kärlek till er // E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0