Sorry hann inte blogga igår

Jag hade fullt upp igår så hann inte blogga, jag var med Mikaela och Marie och hängde lite det var trevligt :) Vi käkade lite i Gislaved sen drog vi vidare till Mikaela i Anderstorp :) Mycket mysigt :)

Sen så helt spontant så sov Marie här, haha! Det var kul, så vi kollade på en skräckfilm The roommate Blair i Gossip Girl  är med i den filmen. Men jag skulle inte kalla denna filmen för skräck film utan för sajco eller hur man stavar det, asså en psykopat film! Helt sick var den ;s haha!



Mina svagheter
Dag 05 – Min bästa vän
Mina svagheter
Jag blir lätt irriterad
Jag vågar inte bli kär
Jag kan såra någon omedvetet
Jag är lite utav ett kontrollfreak
Min bästa vän

Alltså jag har inte någon bästa vän så, för alla mina vänner betyder lika mycket för mig. Så jag vet faktiskt inte :p haha!

Nu så ska jag ta tag i mitt rum och städa sen ska jag feta mig med chips,godis och cola ♥
Glöm inte att ställa frågor nu ;)
Kärlek till er // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0