You bring the sunshine

Tjenare, idag så har jag hunnit med ovanligt mycket faktiskt. Var hos jobb coatchen vid 10:30, stack vidare till syrran för att sola och passa lillkillen. Vid 15:00 tiden så kom Marie förbi, vi chillade lite sen drog vi upp till centrum och hann med en massa och det är ovanligt för oss,haha!

Sen när jag kom hem så började jag träna, sen städa, rensa ut kläder, väskor, skor, smycken och det mina vänner sved! Men det behövdes att göras.

Sen drog jag över till grannen för att kolla på den nya bilen, han fick en tio poängare ;) haha!


Nu är jag väldigt trött faktiskt asså, ska slagga snart känner jag, ska bara snacka lite mer med den bästa :) ♥




Så här såg man ut idag :)



Kärlek till er // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0