Anledningen varför jag inte har bloggat

Igår så drog jag och Mikaela till Jönköping, på vägen dit höll vi på att köra på en ekorre jag skrek som fan hahah.

Det blev inte så mycket fynd på rean bara 4 saker typ resten var inte på rean haha. Det blev lite saker ifrån Ikea med :).

Sen så sov jag hos Mikaela vilken kväll asså haha.

Gårdagen var jävligt rolig hahaha just saying ;).

Idag så har jag inte gjort så mycket jag och Mikaela passade wille en stund, sen drog jag och solade.

När jag kom hem ifrån solningen så tog jag bort julen från mitt rum. Jag tycker att julen är över nu.

Just nu så sitter jag och pepsi framför tvn och kollar på CSI, han har sin filt på sig och jag min ;).


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha, vilken jävla dag alltså! XD Men hade sjukt kul/trevligt så tack för en bra dag Emma! :)

2011-12-29 @ 08:07:19
URL: http://www.mikaeela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0