Detta kanske du inte visste om mig

Jag har drillat i ungefär 8-9 år (men har ju slutat nu)

Jag har varit drilltränare

Jag har bara varit arg en gång, då skrämde jag mig själv. Jag var så arg så jag slog på en kakelvägg så mina knogar började blöda lite. Tur att jag inte slog på en människa haha. Jag blir bara sur.

Jag kan vara en jävla bitch ibland.

Jag gråter nästan aldrig framför folk

Jag fryser ofta, de spelar ingen roll vilken årstid det är

Jag älskar tofflor

Jag solar solarium alldeles för ofta (a)

Jag har haft pepsi i 13 år. Jag fick honom utav min farbror när pepsi var 3 år, så han är alltså 16 år ;). En liten kämpe är det och jag älskar honom över allt.

Jag vill bli modell

Jag älskar också att stå bakom kameran, men mest framför ;)

Jag är beroende utav nagellack jag måste ha nagellack på mina naglar annars får jag panik.

Jag hade kunnat utbilda mig till frisör, men jag orkade inte pendla eller flytta. Och det ångrar jag idag.

Jag älskar scrapbooking eller hur det stavas, och detta är pga min storasyster :)

Jag tar William (syrrans pöjk) som min lillebror haha. Eftersom jag träffar honom varje vecka och vi har så kul ihop :D älskar den ungen.

Jag är en dålig vinnare och ännu sämre förlorare hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0