Fredag

Jag kan inte fatta att detta året redan är slut. Jag tycker att de nyss var nyår.
Det är sjukt hur fort tiden går asså.

Men jag vet inte om jag ska fira nyår i år faktiskt, jag tycker inte att det är något "speciellt" längre asså.

De med att verkligen supa skallen utav sig och inte minnas någonting, hur kul är det liksom?

Under detta året som har gått har det hänt en massa saker. Jag var i Turkiet , jag tog studenten, jag la av med träningen (ska börja med den nu igen), William började på förskolan, Rebecka flyttade till Spanien för att plugga, jag klippte av mig håret haha, jag tatuerade mig första gången i februari andra gången i oktober.

Det är de jag kommer på just nu i alla fall haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0